Subtotals
These listings of figures alternate with brief confessional phrases that evoke an entire hidden world: “Because I am funny, people think I'm happy,” and “I love myself less than I have been loved.” Subtotals was inspired by the eponymous short story by Gregory Burnham and Édouard Levé's novel Autoportrait.