Budapest Silo
It’s dangerous work for József, not least because he has been exposed to crop dust for many years now. The growing threat to his health could even lead to his death. But he can’t escape it. In fact he seems to have become an integral part of his environment. In the sublime closing scene, he performs a dazzling, dizzying dance in the silo—strapped to safety cables, but flying nonetheless.