The Girl with X-Ray Eyes
His eyes closed, director Phillip Warnell experiences how Natasha Demkina, an attractive young medical student from Moscow, scans him with her unblinking eyes from head to toe, from front and back. The camera circles around them and zooms in. The walls of the gymnasium where this scene is taking place enclose her. It's as if the camera wants to enter Demkina's perception, to see what she sees.