Living in Tazmamart
In August 1973, 58 Moroccan men “disappeared.” Military men involved in a failed coup, they were sent by King Hassan II to a secret and specially constructed prison in eastern Morocco. They were left to rot in dark underground cells without any contact with the outside world or hope for release. Many died.