The Invisible Men
The untold story of persecuted gay Palestinians who have run away from their families and are now hiding illegally in Tel Aviv. Their stories are told through the film's heroes: Louie, 32 years old, a gay Palestinian who has been hiding in Tel Aviv for the past eight years; Abdu, 24 years old, who was exposed as gay in Ramallah and then accused of espionage and tortured by Palestinian security forces; and Faris, 23 years old, who escaped to Tel Aviv from the West Bank after his family tried to kill him. Their only chance for survival is to seek asylum outside Israel and Palestine and leave their homelands behind forever.