Visitors
In their immersive audio project Visitors, David Rosenberg and Glen Neath of Darkfield Radio assume that social distancing continues into the living room. When you download the app and buy a ticket for this mysterious two-person experience, you are asked to take a seat three meters apart. You then need to put on your best headphones and concentrate. Close your eyes so you can surrender to an unfamiliar world, where every minimal sound is part of a stimulating audio landscape with surprising depth.