Bruce
Bruce, 27, drives past the school where he lived as a child. This is where the mischief started, he explains. His aunt believes it began with his parents—smoking joints was more important to them than their son. Drugs and neglect were givens in his life. But now, after years in institutions and prison, he is free.
Bruce learns, for the first time in his life, to reflect on his habits, behavior, and feelings. He visits his father and travels to his relatives abroad as he attempts to come to terms with them and himself. At the boxing school he gets to vent his frustrations—with the punching bag, and in conversation with his best friend Lamyn.