Generation
An intimate portrait of one Saturday night in the relatively dead-end lives of four very different teenagers in Manchester. The film interweaves each of their stories to create an evocative tableau of life in a northern English city. The film is the result of an exchange programme with the NFTS filmschool in Beaconsfield, England.