LISTEN
Every day, the Kindertelefoon takes calls like these from children who want someone to talk to. But children also call to talk about their pets, to practice their audition for The Voice Kids or to make pranks. The recordings of these phone conversations are accompanied by images that quite literally give color to the conversations, and that beautifully reflect their tone—sometimes hilarious or naughty, but more often sad or heartrending.