Kutzooi
At first glance, Kutzooi seems like an average report on pupils playing truant, but soon it develops into a compelling documentary. The clichés used in the Documentary seem to be both confirmed and contradicted. Subtle shifts of power in the direction reveal the film's pseudo-character and throw a glaring light on the medium itself.