Kutzooi
Kutzooi lijkt op het eerste gezicht een doorsnee reportage over spijbelende scholieren, maar ontwikkelt zich al snel tot een meeslepende documentaire. De gebruikte clichés lijken te worden bevestigd als tegengesproken. Kleine machtverschuivingen in de regie onthullen het pseudo-karakter van de film en werpen een scherp licht op het medium zelf.