New Update Available – Version 2.1
For people who grew up with mouse clicks and concepts such as “enter” and “save as,” it all seems so obvious. This VR experience, presenting a fictional metaverse in a realistic setting of office furniture and PCs, shows how hard it can be for the elderly to keep up with digital developments. The conversations you hear are audio clips from a real computer course for the elderly, adding an identifiable, funny and above all human layer to the installation.