Sylvana, Demon or Diva
During TV debates, interviews and discussions with opponents, we see Simons standing up for her opinions with a fascinating force of argument. But when she’s on her therapist's couch or at home in front of her well-filled walk-in closet, she shows her vulnerable side. Her doubts and fears increase as the election draws nearer. What if she fails to win a seat on the city council? Apart from being an exciting report of an election campaign, the film is an inspiring story of an impassioned woman who left showbusiness and sacrificed her private life and peace of mind to fight for a fairer world.