Ayahuasca – The Shamanic Exhibition
As modern living is increasingly looking at ancient rituals and wisdom, Ayahuasca rituals are finding a growing interest from people in search for for healing, purpose and transformative experiences. Ayahuasca - The Shamanic Exhibition features different elements to learn about this ceremony with the VR installation by Jan Kounen as centerpiece. Can immersive technology approach experiences like Ayahuasca? Can they alter our sense of reality?