On a Wednesday Night in Tokyo
In Tokyo, a subway conductor squeezes an inconceivable number of people into a carriage. The traveller dissolves into the masses and, slightly panic-stricken, casts a glance into the camera. Shot in one take, this video communicates the inevitable on the verge of the unbearable.