Primas
How do you go on after an appallingly traumatic experience? Rocío, an 18-year-old Argentine girl, has managed to get her life back on track. When she was 10, she was dragged from her bike by a passing stranger, raped, set on fire and left for dead in a field. Incredibly, she survived. Now she tells her story to her cousin, who was sexually abused for years by her own father. Director Laura Bari transforms the girls' shocking personal stories into a beautifully natural portrait of two ordinary adolescents with familiar questions about life. They find support in the theater and in each other, crying together, sharing stories and listening. Their love of life has never been broken. Sometimes a touch of magic creeps into their story, such as when Rocío crawls along the beach as a crocodile girl, reliving a dream. Little by little, they manage to rebuild the life that was so brutally stolen from them.