Champ
Esma is a 14-year-old kickboxing talent whose dream it is to become the world’s best fighter. She also lives with the constant fear of losing her mother, who is severely ill. She’s working hard to get prepared for her hardest battle ever, but how do you fight for a future that looks exciting and frightening at the same time?