Champ
Esma is een kickbokstalent met de ambitie om ‘s werelds beste vechter te worden. Ze is niet bang voor haar tegenstanders, maar wel om haar ernstig zieke moeder te verliezen. De film laat zien hoe Esma ondanks haar continue angst hard werkt om zich voor te bereiden op haar moeilijkste partij ooit. Maar hoe vecht je voor een toekomst die zowel opwindend als beangstigend is?