Hydebank
Young Ryan keeps a dozen sheep on his own little farm. They are a special breed, with long ears that stand up straight. They’re very cute, especially the lambs, which Ryan bottle feeds.
It’s all very innocent, you would think, were it not for the fact that Ryan tends this flock within the walls of the Young Offenders Center. This is a prison for young people between the ages of 18 and 21, part of Hydebank Wood Prison just outside Belfast.