Motodrom
Do their motorbikes run on petrol or adrenaline? In a dizzying game with death, the hell-riders at a fairground make their breathtaking rounds along the walls of a steep wooden tub. Their contempt for the risks is depicted with great visual power, and the spectacular stunts have a perilous beauty. Motodrom is an ode to a vanishing fairground attraction for real men.