Sweet Salty Wind
Somewhere on the Cuban coast, three children—two girls and a boy—are playing on the beach, passing the houses and old ruins overlooking the sea as they go. They seem completely themselves and free in their own world. The camera calmly observes them from a distance and in close-up, attentive to atmosphere and feeling, to glances and gestures—accompanied by a soundtrack of their voices, the wind and the crashing of the waves.