Dinners
This VR experience allows us to take a “place at the table,” where so much of the inner workings of family life play out. There, conversations turn to daily routines, discussions of money and missing parents, to wishes and plans for future celebrations, and prayers are said.
The documentary also draws attention to the unseen work of the care that’s involved in the sustenance of a family, as well as to the significance of those familiar exchanges we all have around food that we might otherwise take for granted.