It Has Already Been Ended Before You Can See the End
A film about the end. We call it “the end” in order to perceive it and make it visible, but it had already passed by when we called it the end, or the end is always penetrating the present, so we cannot recognize the time of the end. The end has already started and ended. This film is the first of a series called PIXCANNING. The word “pixcanning” is coined from “pix” (picture/pixel) and “scanning.” It’ s a method of scooping up (scanning) elements that pass through the meshes of perception (pixels) when images (pictures) appear or are constructed.