A.K.A. Don Bonus
Most American youngsters of eighteen are in their final highschool year and are filled with expectations and longings about the future. For Sokly 'Don Bonus' Ny, however, the examination year was also a test to see if he could survive in American society. Ny and his family live in a housing complex for South-east Asian refugees. After their arrival in the United States their life did not really improve. The family got scattered and they were confronted with racism and violence. a.k.a. Don Bonus was shot by Ny himself and co-directed by producer Spencer Nakasako. The film tells the story of a young Cambodian who grows up in the melting-pot of modern-day America.