A.K.A. Don Bonus
De meeste Amerikaanse jongeren van achttien jaar zitten in het laatste jaar van hun middelbare school en zijn vervuld van verwachtingen en verlangens over de toekomst. Maar voor Sokly 'Don Bonus' Ny was dat examenjaar tevens een test om te bewijzen dat hij kon overleven in de Amerikaanse maatschappij. Ny woont met zijn familie in een wooncomplex voor vluchtelingen uit zuid-oost Azië. Na hun aankomdt in Amerika leek hun bestaan er niet veel beter op geworden. De familie viel uit elkaar en zij werden geconfronteerd met racisme en geweld. a.k.a. don bonus werd door Ny zelf opgenomen en mede geregisseerd door producent Spencer Nakasako. De film vertelt het verhaal van een Cambodjaanse jongere die opgroeit in de melting-pot van het hedendaagse Amerika.