The Circle
If you grow up as a black kid in a Hackney, East London housing project, you face prejudice all your life. Choreographer and filmmaker Lanre Malaolu knows this only too well. His short film is a portrait of two 17-year-olds who live in his neighborhood, the twins David and Sanchez Smith. They talk about their relationship, their family, the problems they face, their mental health, their dreams and other sensitive topics.