Rauw op je dak: Alex
Alex is a cheerful boy with freckles. In his current class, he is having a wonderful time, but in primary school it was not so easy. The fact is that Alex loves to dance and he was often teased because of it. He tried everything to put an end to the pestering: from joining a water polo team to asserting that in the past all dancers were men. Today, he does not have to say anything, but happily goes to the Rotterdam Conservatory every day. People there consider it perfectly normal that he dances.