Bitch Academy
Social relationships in Russian society have changed a great deal in recent years. In this turbulent period, the country's own conception of its women has come under great pressure, and this has major consequences for how men and women get along with each other. What is expected of you as a young woman these days? And even more importantly, how can you make sure to appeal to the contemporary, successful Russian man? The answer to these questions is the Bitch Academy, a training school for the modern-day golddigger.