Bitch Academy
De man-vrouw verhoudingen in de Russische maatschappij zijn de afgelopen jaren sterk veranderd. Hoe kun je je daarin als jonge vrouw met grote ambities handhaven? Het antwoord heet Bitch Academy, een opleidingsinstituut voor de serieuze golddigger. Zonder mededogen wordt een ontluisterend beeld geschetst van een maatschappij op drift.