Die with Me
Created by Belgium media artist Dries Depoorter and developed in collaboration with David Surprenant, the app offers Android or iPhone users a platform to achieve peaceful closure. In his work, Depoorter often deals with the internet, privacy, surveillance, online identity and the relationship between humans and machines. Die with Me puts the spotlight on our relationship with our smartphones. It was presented in collaboration with IDFA Doclab.