Girls
A girl should have nice chubby legs and a fat bottom, or the ideal body in the shape of a Coca-Cola bottle. She must be dark-skinned: "Because a white girl doesn't understand that I only eat hot meals." Three swarthy adolescents, Kelvin, Vijay and Nasif - inseparable friends - explain what they think about girls, or they fantasize about what it would be like in bed with one and whether they have already gone all the way. Their words are illustrated by images of girls their age, spruced up for the school party. The end reveals why the director made this film: for her four daughters.