The Case You
The women aren’t just fighting back through the courts. They have banded together to tell their story on camera, in a sort of antidote to the toxic audition. The director of The Case You, Alison Kuhn, is one of them. This neutralizes the camera’s potentially predatory eye and turns the lens into a liberating channel to express anger and demand justice.