Daders
Daders is based on extensive interviews on audiotape with three people who have committed incest, and who have meanwhile been convicted. Ordinary family men who abused their daughters for years without anybody in their environment noticing anything. In the film we hear only the perpetrators themselves; no victims, no relatives, no 'experts'. The film describes their obsession and the way they victimised their daughters. The three men are not identifiable on the screen. Shots of interiors serve as a cinematic means to link their daily lives to their hidden lives, which mainly take place in the intimacy of their homes.