Room Without a View
In this poetic short film, filmmaker Rada Šešić depicts what it feels like to leave your home behind and start your life over in a distant land. Šešić was born in Croatia, worked in Sarajevo as a film journalist, and fled to the Netherlands after the start of the Bosnian War.