To af os
In TO AF OS, Danish director Klaus Kjeldsen examines the special bond between twins. Although fourteen-year-old identical siblings Alexander and Benjamin consider themselves ‘normal’ brothers, this film aoubt their busy lives proves the contrary. Their boys progress in very similar ways – they have been inseparable for fourteen years – but they have never had to wonder what life would be like without their opposite mirror. But that moment has finally arrived, now that one of them has his mind bent on a dancing career, whereas the other wants to pursue music.