Man on Wire
Back in 1966, the Twin Towers were yet to be built. The French high wire artist Philippe Petit read about the futuristic building plans during a visit to the dentist. The Eiffel Tower paled in comparison to these soon-to-be tallest buildings on earth! In a moment of inspiration, the 17-year-old drew a line between them.