Man on Wire
Met interviews, trucageshots en originele filmbeelden reconstrueert regisseur James Marsh (Wisconsin Death Trip, 1998) dé kwajongensstreek van de twintigste eeuw. Op 26 augustus 1974 danst de Franse straatartiest Philippe Petit op een koord tussen de Twin Towers. Winnaar van de publieks- en de juryprijs voor wereldcinema op het Sundance Filmfestival.