Corpus Misty
Before Shere Hite released her eponymous report in 1976, hardly any writing about female sexuality existed, and even less discussion of it. Today, masculine heterosexuality, traditional gender roles and a standardized conception of the ideal body still dominate the public debate, porn, and everyday conversation. Corpus Misty provides space for non-conforming identities and experiences. This immersive VR documentary presents the anonymous stories of women and genderqueers about variety in vaginas, or the desire to express yourself as you are without people constantly staring.