The Game follows a top-tier Swiss match through the eyes of world-class ref Fedayi San. The ball doesn’t appear onscreen even once. All the more time, then, for the doubts about violations, the impact of chanting fans, nervous discussions with the video assistant, stewards getting instructions on how to deal with fireworks, the childish behavior of divas who need to be corrected in a variety of languages, and a brief discussion with the linesmen at half-time. A soccer match like you’ve never seen before.