Love Letters
They still exist: young people who know how to write a love letter. Five people in their twenties read aloud the most intimate letter they've ever written. They talk about the thoughts and feelings associated with writing letters, and with the time they wrote the letter in question. They tell the story of the romance, their reason for writing and what the letter accomplished—or failed to accomplish—in their relationship. Some of the letters are sentimental, while others are surprisingly literary. "Your letter should sound at least as though it was written 60 years ago," says one of the writers. "Writing letters is really like sharing a diary, if you do it right," another observes. They were brave to put their feelings on paper in the first place, but they are even braver now to read them in front of the camera—whether or not the recipient is there to listen to their declaration of love once again.