Moon
Moon is a ten-year-old girl with a flight of imagination. She writes books. In them, children can transform into animals, and magic and dark secrets provide great excitement and adventures. An important character in her books is the girl Shadow, who is in fact a wolf. They are best friends, until Shadow eats her best chum. Moon is a playful and expressive short film about the imagination of children and the themes they cope with in their everyday world through contemporary fictitious characters.