Moon
Moon is een meisje van tien met een grote fantasie. Moon schrijft boeken. In haar boeken kunnen kinderen dieren worden en zorgen magie en donkere geheimen voor veel spanning en avontuur. Een belangrijk karakter in haar boeken is het meisje Shadow, die eigenlijk een wolf is. Ze zijn beste vrienden, totdat Shadow haar beste maatje opeet. Moon is een speels en beeldend filmpje over de verbeeldingkracht van kinderen en de thema's die via hedendaagse fictieve personages een plek krijgen in hun alledaagse wereld.