Love is Blind
Margaret and Armand have both been blind from birth. Armand quits his job in New York as a programme-analyst to be able to live with margaret in Sacramento. She is a personnel expert in the department of education. They met each other during a training week in Palo Alto, California. For eleven years they maintained a relationship at a distance. In that period they spend sixty days together. Armand decided to move to California because it would enable Margaret to stay to close to her twin sister. The film starts on their wedding day and follows the couple during their first year of marriage.