Later Date
“I think one day we will be able to go outside again.” These were the words with which the artist Lauren Lee McCarthy, caught between hope and fear, started her invitation for Later Date, a performance in two parts—although when the first part was being made it was far from clear whether the second part would ever follow. During the global lockdown, McCarthy invited people to chat online with her (part one) about a possible encounter in the future (part two).