Soshin: in Your Dreams
In deze zeer persoonlijke film laat een gepassioneerde regisseur haar ouders de interviewers zijn. Met een subtiel gevoel voor humor komen zo de al dan niet geleefde ambities van vier generaties gesloten Koreanen aan de oppervlakte.