All the Time in The World
Alle tijd van de wereld is met de snelheid van het geluid in beeld gebracht en samengeperst in een geanimeerde documentaire van vijf minuten. Data over seismologische activiteiten, afkomstig uit de archieven van de British Geological Survey in Edinburg, werden omgezet in geluid en beeld om te laten zien hoe het landschap van Northumbria in miljoenen jaren is gevormd. In dit intrigerende en geslaagde huwelijk van wetenschap en beeldende kunst zien we geluid letterlijk door het woeste Noord-Engelse landschap reizen.