‘Now something is slowly changing’
“Elke week worden er tien kerken gesloten, en dat is denk ik een van de redenen dat er zoveel behoefte is aan coaching.” Aldus een van de vele sprekers in deze met distantie gemaakte, gedurfde en zeer vormvaste documentaire die allerlei manieren van zelfontplooiing en cursussen gericht op innerlijke groei en persoonlijke effectiviteit in beeld brengt.
We zijn onder meer aanwezig bij therapiesessies met dieren, zoals varkensmassage en leiderschapstraining met paarden; een presentatie over geluk voor basisschoolleerlingen, een cursus ‘omgaan met spanning en agressie’ bij de afdeling Handhaving & Toezicht en een vlogger die met behulp van zachte, ontspannende geluiden haar gestreste volgers tot rust probeert te brengen.