Hotel Diaries: Museum Piece
Terwijl de oorlog in Irak voortduurt, lokken een dagje bezienswaardigheden bekijken en de kenmerken van een Duits hotel een vloed aan gedachten uit aan grote en kleine gebeurtenissen. is de tweede video in de serie .