My Thai Bride
In Wales bestaat Ted niet. Als alleenstaande man van 46 voelt hij zich eenzaam in een maatschappij waarin alleen jongeren lijken te tellen. Wanneer hij naar Bangkok gaat voor een zakenreis blijken vrouwen ineens wel interesse in hem te hebben. Hij ontmoet de mooie, maar arme Tip en wordt verliefd. Terug in Wales besluit Ted haar te helpen uit de prostitutie te raken. Hij keert terug om met Tip samen te wonen in een dorp in het noorden van Thailand waar ze trouwen en samen een varkensboerderij beginnen. Hij is niet de enige: colonnes Westerse mannen worden naar het Thaise platteland gelokt. Als Ted besluit de financi\'ebn aan zijn kersverse vrouw over te laten verliest hij alle controle: Tip wordt steeds afstandelijker en staat hem nauwelijks toe geld uit te geven. De documentaire vertelt het verhaal vanuit beide perspectieven. De interviews worden ondersteund met beelden van Ted in Bangkok en Tip in haar ouderlijk dorp. Langzaam wordt duidelijk hoe hun leven samen eruitzag. Wanneer hij helemaal geen geld meer heeft, besluit Ted nog \'e9\'e9n keer verhaal te halen bij zijn voormalige geliefde en de pijnlijke confrontatie aan te gaan.