Wszystko co zywe
Een film over het behoud van de natuurlijke omgeving. We zien beelden van een stad die vlakbij een grote staalfabriek ligt. De fabriek vormt een groot gevaar voor mens en omgeving door haar bijdrage aan de milieuvervuiling. De film roept de op om actie te voeren voor een drastische verandering van de huidige situatie.